• OMX Baltic−0,98%296,93
  • OMX Riga−0,78%855,15
  • OMX Tallinn0,00%1 943,07
  • OMX Vilnius−0,17%1 147,28
  • S&P 5001,81%5 363,36
  • DOW 301,56%40 212,71
  • Nasdaq 2,06%16 724,46
  • FTSE 1000,64%7 964,18
  • Nikkei 225−2,96%33 585,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,5
  • OMX Baltic−0,98%296,93
  • OMX Riga−0,78%855,15
  • OMX Tallinn0,00%1 943,07
  • OMX Vilnius−0,17%1 147,28
  • S&P 5001,81%5 363,36
  • DOW 301,56%40 212,71
  • Nasdaq 2,06%16 724,46
  • FTSE 1000,64%7 964,18
  • Nikkei 225−2,96%33 585,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,5
  • 19.02.15, 19:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nestle muutis prognoose

Maailma suurim pakendatud toidu tootja Nestle prognoosib, et nende müük kasvab sellel aastal 5%; müügikasv langeb kokku firma pikaajaliste eesmärkidega. 2014. aasta oli ettevõtte jaoks pisut nõrk tänu deflatsioonile Euroopas ja aeglustunud nõudlusele Aasias.
Nestle muutis prognoose
  • Foto: EPA
Šveitsi ettevõte sõnas, et ettevõtte 2014. aasta kasum kasvas 4,5%. Oktoobris teatas Nestle, et tõenäoliselt ei saavuta nad oma 5% müügikasvu eesmärki, misjärel Reutersi küsitletud analüütikud prognoosisid kasvuks 4,5%.
Ettevõte pakkus välja ka dividendide suurendamist 2,30 Šveitsi frangile aktsia kohta.
“Me usume, et 2015. asta saab olema 2014. aasta sarnane,” teatas Nestle juht Paul Bulcke oma teadaandes. 
Teadaolevalt kukkus müük 2014. aastal 0,6% 91,6 miljardile Šveitsi frangile, mida tiris alla negatiivne välisvaluuta.
Puhaskasum kasvas 4,4 miljardit franki 14,5 miljardile frangile; sellele aitas kaasa hinnatõus, kulude vähendamine ning Nestle ja L’Oreali tehingust saadud kasum.
Tänu sellele, et Nestlel on niivõrd suur hulk erinevaid tooteid alates pudeliveest lõpetades valmistoiduga, suudab ettevõte hoida üsna stabiilseid tulemusi ning üle elada ka kõige suuremad tormid ajal, mil konkurents tiheneb, seda eriti tervislikema toodete poolel.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele